>

Meu aniversario/My Birthday


Hoje eh meu aniversario.

Eh estranho, eu me sinto compelido a escrever algo sobre isso... algo sobre mim. Mas o que alguem pode dizer de si mesmo em publico? Como falar de mim? Nao sei. Eu nao consigo falar de mim nem pra mim memso, imagina aos outros... Estou percebendo agora que so consigo falar de mim mesmo para Deus... Todas as vezes que meus amigos (muito frequentememente) me viram elogiando e gabando-me a mim mesmo, bem, voces levaram essas coisa todas a serio? Eu nao... Acho que eu nao me levo a serio, tantas pessoas me elogiam, tantas me esculhambam... sou grato a ambos os grupos. Ambos me mantem consciente da realidade, com os pes no chao. Ambos me ajudam a ver, sentir, tocar esse desconhecido que se chama Diogo. Feliz aniversario para mim, seja la quem eu for.



It is weird, I feel compelled to write something about myself today...something about who I am. But what can anyone can say about himself? How to talk about me? I can't discuss myself even to myself, so you can guess how hard it is to discuss myself to others... I am just realizing that the only person I can talk about myself to is God... Every time my friends (too frequently I am afraid...) have seen me praising myself, well, you did not take those seriously, did you? I didn't.. . I guess I don't take myself seriously... so many people have praised me, so many others have trashed me... I am thankful to both... both groups keep me real, both help me see, feel, touch this strange called Diogo. Happy Birthday to me! (whoever I am) Posted by Hello



|
Comments:
たんじょうびおめでとう!
Raah, happy birthday Diogo-chan. From now on you will be Diogo-ojisan. よろしくおねがいします! ^__^

- Jo (Lord of the Cleaning Rota, Destroyer of Gomi)
 
Joさん、わたくしはおじいさんじゃないね?ゴドンさんはおじいさんです!どっもありがとうございました。ヂオゴ。
Diogo
 
Birthday Diogo! This is Gordon's view of the world in a nutshel. Beuty does not last in a pretty face,For outer loveliness, in age does fade; But inner beauty, as time goes by stays lovely in the beholder's eyes, as you look yonder.
 
dearest diogo...

you have amazing talents in learning new languages and with that you exude confidence and sometimes charm. do not be afraid of your individuality and i hope you will achieve all that you have dreamed of..
 
Sorry! forgot to sign... Juita desu!
 
Querido!
"Um nome é apenas um nome. A flor que chamamos de rosa não deixará de ter seu perfume, se a chamarmos de outro nome" (Shakespeare em "Romeu e Julieta"). O mesmo posso dizer de Diogo. Se o chamar de talento, sinceridade, perseverança, senso crítico(de si mesmo também), lealdade, jamais deixará de ser Diogo, com todas as peculiaridades que o fizeram tão amados por todos aqueles, que como eu, tive o privilégio de conhecê-lo melhor.
Parabens, meu amigo, e que Deus que te conhece bem, continue a te revelar para ti, pois quanto mais sabemos quem somos, mas confiamos e dependemos Dele.
Com carinho,
Susana
Obs: I posting as anonymous because it was easier
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com